Крайбрежната алея
Дългогодишното желание на варненци крайбрежната алея в града да бъде пешеходна зона е вече факт благодарение на областния управител Благомир Коцев. Вечно задръстеният от автомобили участък от Рибарския плаж до Втора буна е вече в миналото.
“Имало ли е засегнати интереси, за да не се затвори алеята повече от 20 години?” – попита Кирил Петков
“Въпреки многократните съвети от КАТ, крайбрежната алея да бъде затворена за автомобили, досега нито един областен управител не е имал волята да го направи” – коментира Благомир Коцев повреме на разходка по вече пешеходната алея заедно с кандидат-депутатите на Промяната за Варна.
Пристанище “Карантината”
Проектът за рибарското пристанище „Карантината“ във Варна предвиждаше то да стане най-модерното по Северното Черноморие и струва 17 млн.лв. и трябва да осигури достъп на 100 лодки, 5 големи кораба и 5 малки кораба, а към момента то е неизползваемо поради натрупалите се наноси.
“Време е да спрем некадърността и да започнем да планираме истински проекти, които да са в полза, както на местните общностни, така и на всички граждани на Варна и областта.” – коментира Даниел Лорер.
Паркинга на Морската градина
Едно от емблематичните места за Варна, а именно паркингът на Морската градина беше предмет на сделка по времето на ГЕРБ. В момента тези 6 декара са разпродадени на частни лица от бившият управител на Варненска област Стоян Пасев. Цената на продажбата е малко над 708 хил.лв., което прави под 120 лв. на кв.м. “На 2 октомври трябва да си довършим работата, за да има някой, който наистина го е грижа за Варна и областта.” – каза бившият министър на иновациите и растежа Даниел Лорер
#дасидовършимработата
На 2 октомври изборът е между това дали да се върнем назад към провалената политика на прехода, или да продължим заедно напред с номер 9️⃣ към променена България.